tisdag 12 januari 2016

Tjäna lätta pengar med ClixSense

Det finns en hel del sätt att tjäna pengar på nätet numer, de flesta är ganska usla men det finns några små juveler där ute. En sådan juvel som jag har hittat är Clixsense där det finns flera olika sätt att tjäna några extra kronor. Jag blev medlem 12/12 2015 och har redan flyttat över 26 dollar till mitt Paypalkonto.

Att gå med i Clixsense kostar ingenting och du kan börja tjäna pengar direkt. När du har fått ihop åtta dollar kan du flytta över dem till Paypal.

För att kunna tjäna något måste du klicka på annonser varje dag och även om du bara tjänar mellan 0,001-0,01 dollar per klick så blir det faktiskt en liten nätt summa till slut. Men det är inte genom att klicka på annonser som jag har skrapat ihop 26 dollar på mindre än en månad.

Den största delen av min inkomst från Clixsense kommer ifrån att svara på undersökningar. Okej, det är kanske inte världens roligaste jobb men heller inte det svåraste. Vad man kan tjäna på en undersökning varierar, det minsta jag har tjänat var 19 cent och det mesta $2,50. Vissa undersökningar är korta och tar bara någon minut medan andra tar upp emot tjugo minuter.

Ett tips är att läsa noga vad det är du svarar på för det finns en del kontrollfrågor. Till exempel kan de fråga hur ofta du tar tåget till Mars eller så talar de om för dig exakt vilket svar du ska ge på nästa fråga. Svarar du fel så får du inte betalt och får heller inte göra några fler undersökningar.

Jag kan också tipsa om att du måste ha lite tålamod. I början kanske det inte finns så många undersökningar eller annonser att klicka på men det är med avsikt. De vill veta att du verkligen är beredd att lägga lite tid på siten och ju oftare du loggar in och klickar på annonser och gör undersökningar och andra saker desto fler möjligheter kommer du att få. Vissa dagar är sämre med lite möjligheter och då kanske jag bara kan tjäna tjugo cent eller så medan andra dagar är fulla med uppgifter och då går det att tjäna flera dollar.

Så om du behöver några extra kronor varje månad så tycker jag att du ska prova. Det kostar som sagt ingenting och tar inte mycket tid heller. Du kan till och med sköta allting från mobilen på väg till skolar eller jobbet.

Gå med i Clixsense här!



1 kommentar: